پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

آخرین مطالب

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است


مطابق با مواد "مقررات انطباق با استانداردهای 89/392 / CEE ، 91/368 / CEE ، 93/44 / CEE و 93/68 / CEE" در مورد مطابقت با استانداردهای کشورهای عضو EEC نسبت به ماشین آلات ، SIRTEF یک گواهی انطباق صادر می کند که تمام مباحثی را که توسط استانداردهای هماهنگ پردازش شده اند گزارش می کند.

تمام سیم بکسل ها ، اگر بخشی از بسیاری از آستین ها نباشند ، باید دارای یک صفحه یا یک حلقه ثابت باشند که حداقل منابع تولید و گواهی انطباق را نشان دهد.

سرتف همچنین قادر به انجام آزمایش عملکرد / شکستن برای هر نوع سیم بکسل است.

تست نیمکت 150 تنی ، که توسط م Instituteسسه پلی تکنیک میلان و توسط اداره حمل و نقل ایتالیا تصویب شده است ، برای انجام آزمایشات از هر نوع ، از جمله پیش تنش روی سیم بکسل ها و آزمایشات مقاومت در هر نوع ترمینال ، با توجه ویژه ساخته شده است برای سیم های فولادی. دستگاه مورد استفاده برای آزمایش کابلهای میکرو و سیم های تک سیم که سیم بکسل هایی با قطر بیش از 42 میلی متر تشکیل می دهند نیز توسط م Instituteسسه پلی تکنیک میلان تصویب شده است. همراه با ابزار Keller و Bohacek ، اتمام واضح تست تست برای آزمایش سیم بکسل های فولادی است. علاوه بر این ، Sirtef مجهز به تمام ابزار اندازه گیری است که برای تضمین کنترل موثر بعدی محصولات به بازار مورد نیاز است.
تمام آزمایشات غیر مخرب در مورد لوازم جانبی فولاد آلیاژی در آزمایشگاه Sirtef انجام می شود ، که توسط بزرگترین ثبت جهانی شناخته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۵۰
علیرضا زاهدی


Efficiency نسبت توان خروجی به توان ورودی را توصیف می کند. تسمه های V از اصطکاک تسمه و قرقره ، خم شدن ، کشیدگی و کاهش پیش آگهی رنج می برند و در نتیجه کارایی از دست می رود. تسمه های V به دلیل لغزش به طور متوسط ​​در حدود 92٪ کارایی دارند. بازده نصب حدود 97٪ است. با این حال ، در عمل ، بازده تسمه های V معمولی به طور مداوم کاهش می یابد. تسمه های V ضعیف و نامنظم بسیار کمتر از 90٪ کار می کنند.

فن درایو 30 کیلو وات ، 1500 دور در دقیقه ، عملکرد مداوم 7 200 ساعت کار در سال ، بررسی تعمیر و نگهداری و کشش دو بار در سال.

با تبدیل تسمه انتقال نیرو استاندارد CONTI-V SPB 2360 Ld به تسمه تایم CONTI SYNCHROCHAIN ​​CTD 2100-C14M-37 بیش از 15٪ صرفه جویی در انرژی حاصل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۴۵
علیرضا زاهدی


ماده خوبی برای تسمه های نقاله صنایع غذایی ، پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) است. TPU می تواند برای برنامه های با کارایی بالا بسیار مفید باشد زیرا خواص اساسی را فراهم می کند که بسیاری از انواع دیگر پلیمرهای مشابه ندارند.

اگرچه تسمه های نقاله TPU بر اساس ماهیت در دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند ، اما ویژگی های کلی آنها شامل مقاومت بالا در برابر سایش و سایش و مقاومت زیاد در برابر روغنها و چربی های گیاهی ، حیوانی و معدنی است.

این عوامل کلیدی تسمه های نقاله TPU را برای استفاده در صنایع غذایی با کاربردهای بسیار طاقت فرسا مانند صنایع شیرینی سازی ، نیاز به سازگاری با تغییرات دما ، سایش برتر و تمیز کردن سطوح ایده آل می سازد.

همچنین گزینه های مختلف TPU بر اساس نیازهایی مانند کمربندهایی با مقاومت بهتر در برابر هیدرولیز و انعطاف پذیری بهبود یافته در دمای پایین یا تسمه هایی با مقاومت بالاتر در برابر اکسیداسیون گرمایی در دسترس است.

تسمه های TPU سطح صافی را برای کاهش رسوبات باکتریایی و سهولت روند تمیز کردن تسمه صنایع غذایی ارائه می دهند. اگرچه این ماده برای تسمه های نقاله TPU نسبتاً گران است ، اما برای طیف وسیعی از فرآیندهای مدرن غذایی که نیازهای ویژه ای برای تماس مستقیم مواد غذایی با کمربند دارند ، بسیار مناسب است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۳۷
علیرضا زاهدی