پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

آخرین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

فیلتر کامینز Cummins filtration فعالیت خود را از سالی 1958 در تولید یک لاین از فیلتر های روغن و با بکارگیری تنها دو نیروی کار بصورت تخصصی برای موتور های گازوئیل سوز کامینز Cummins آغاز نموئد. در ابتدا به سبب قرار گیری این کارخانه در منطقه Seymour در نزدیکی ساختمان مرکزی شرکت کامیز در کلبوس ایالت ایندیانا آمریکا به فیلتر سیمور نیز مشهور بود. در سالی 1963 بود که با تغییر نام به فیلتر فیلیتگارد Fleetguard تبدیل به یکی از مراکز تولید تخصصی فیلتر های موتور دیزل شد. در سال 2006 بار دیگر نام این برند به فیلتر کامینز Cummins filtration تغییر پیدا کرد اما برای حفظ خدمات پس از فروش همچنان نام فیلیتگارد نیز بر روی فیلتر ها ثبت می گردد. پس از گذشت 60 سالی فعالیت فیلتر فیلیتگارد با داشتن 4000 پرسنل متخصص در امر تولید و خدمات پس از فروش بعنوان شناخته شده ترین برند تولیدی فیلتر های ماشین آلات سنگین در دنیا شناخته می شود.

 

موتور های دیزل ماشین آلات صنعتی از سوخت گازوئیل برای احتراق و انبساط موتور که نیروی محرکه و گشتاور لازم برای حرکت میل لنگ ها را فراهم می کند استفاده می کنند. فیلتر گازوئیل فیلیتگارد Fleetguard که توسط یکی از معتبرترین تولید کنندگان موتور دیزلی کامینز در دنیا تولید می شود بر حسب بیشترین نیاز های موتور دیزل در حذف آلاینده های سوخت گازوئیل طراحی و تولید می شود. ساختار فیلتر گازوئیل شبیه به فیلتر روغن و اغلب بصورت خطی متشکل از قوطی و مدیا یا کارتریج فیلتر گازوئیل طراحی تولید می شود. تکنولوژی برند کامینز در تولید فیلتر گازوئیل فیلیتگارد با استفاده از ترکیبات ویژه و تکنولوژی های به ثبت رسیده که تراکم بافت کارتریج فیلتر را به تدریج از بیرون به داخل بیشتر می کند تا با بسته شدن حفره های بیرونی در بالاترین قطر خارجی از ادامه فعالیت فیلتر گازوئیل فیلیتگارد جلوگیری به عمل نیاورد از دستاورد های این برند صنعتی می باشد.

انواع فیلتر سپراتور گازوئیل

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۰۰ ، ۰۸:۰۰
علیرضا زاهدی

الکترود ها دارای یک پوشش سطحی غیر رسانا می باشند که اغلب از متریال هایی مانند آهک، سلولز و یا اکسید سدیم تشکیل شده و بر روی سطح بیرونی الکترود بکار گرفته می شود. نقش فلاکس در بهبود فرایند جوشکاری به روش غوص الکتریک به چند روش قابل بررسی می باشد. یکی از اصلی ترین این دلایل جلوگیری از سرد شدن یکباره منطقه جوش که تحت غوص الکتریک به دمای بسیار زیادی رسیده است می باشد. ترکیبات بکار گرفته شده در فلاکس Flux الکترود که در تمامی انواع الکترود ها مانند الکترود استیل، الکترود چدن و آهن بکار گرفته می شوند از تخلخل در فرایند جوشکاری که سبب کاهش کیفیت جوش می شود نیز جلوگیری به عمل می آورند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۰ ، ۱۵:۲۸
علیرضا زاهدی

اغلب تولید کنندگان بست کمربندی پلاستیکی از نایلون Nylon که دارای ترکیب شیمیایی با چقرمگی بالا، انعطاف مناسب، مقاومت حرارتی و سایشی بالایی است در ترکیبات خود برای کاربری های عمومی بست پلاستیکی استفاده می کنند. نایلون سری Nylon 6/6 در برابر سوخت و بسیاری از ترکیبات و مواد شیمیایی نیز بدون واکنش بوده و از نظر مقاومت در برابر شعله در استاندارد سری UL94 V-2 قرار می گیرد که قابلیت عملکرد در بازه دمایی -40 الی 185 درجه فارنهایت یعنی محدوده ای بین -37 درجه سانتی گراد و 85 درجه سانتی گراد را دارد. بر حسب شرایط کاری و نوع عملکرد از افزودنی های شیمیایی متعددی در ترکیبات بست کمربندی پلاستیکی استفاده می شود که در این بین پلی پروپیلن PP به سبب مقاومت در برابر اسید های معدنی یا اسید های کلریدی و اتیلن گلیکول استفاده می شود. یکی دیگر از متریال های جایگزین در تولید بست کمربندی پلاستیکی Tefzel می باشد که هر چند حدود 37% ضعیف تر از نایلون است اما به سبب مقاومت در برابر اسید هایی چون اسید سولفوریک و هیدروفلوئوریک می باشد. Tefzel حتی مقاومت بسیار بالایی در برابر تشعشعات رادیواکتیو نیز دارد. از PEEK نیز بعنوان جایگزین در ترکیبات شیمیایی بست کمربندی پلاستیکی بالاخص در شرایطی که میزان تشعشعات رادیواکتیو بسیار بالاست و یا در مواردی که دمای بسیار بالایی بر این بست ها وارد می شود استفاده می شود که PEEK قابلیت تحمل حرارتی تا 260 درجه سانتی گراد را نیز دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۱:۱۰
علیرضا زاهدی