پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

آخرین مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

ورتکس VERTEX

ابزار آلات تراشکاری در صنایع دارای کاربری گسترده ای هستند. انواع فرایند های قالب سازی در هر صنعتی نیاز به براده برداری و تراشکاری از قطعات فلزی دارد که گاه با بکارگیری دستگاه های تراش سنتی و در دنیای مدرن تر با بکارگیری دستگاه های CNC انجام می گیرند. انواع مختلفی از ابزار آلات تراشکاری در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که از سه نظام و چهار نظام که در واقع گیره های نگهدارنده قطعات هستند گرفته تا انواع هلدر ها، مته ها، فرز ها و گیره های هیدرولیک نمونه ای از این محصولات هستند.

برند ورتکس VERTEX یکی از برند های تایوانی تولید کننده انواع ابزار آلات تراشکاری می باشد. مخصولات ورتکس بسیار گسترده بوده و در بخش های مختلفی تولید می شوند که در میان انواع محصولات گیره های هیدرولیکی ورتکس دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند.

 

گیره هیدرولیک ورتکس

گیره های در واقع ابزار آلاتی برای حفظ موقعیت قطعات در زمان انجام فرایند سوراخ کاری، براده برداری و گام زنی هستند. انواع مختلفی از گیره ها در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که گیره های اهرمی دستی و گیره های هیدرولیکی نمونه ای از آنها می باشند. گیره هیدرولیک ورتکس VERTEX که بصورت پدال پایی کنترل می شود دارای دقت بسیار بالایی در تولید می باشد. در تولید اجزای فلزی این گیره از آلیاژ های بسیار مستحکم فولادی استفاده شده است که تنسایل و سختی را در رده بسیار بالایی دارند. تنوع در سایز و مشخصات مکانیکی از دیگر مشخصات اصلی محصولات ورتکس می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۱ ، ۰۵:۰۹
علیرضا زاهدی