پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

آخرین مطالب

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سیم بکسل استنلس استیل stainless steel 1X19 wire rope یکی از ساختار های پر کاربردی است که در صنایع بصورت ساده و یا بصورت روکش دار Stainless steel PVC coated wire rope مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم بکسل استیل در واقع از یک استرند تولید شده است که در داخل آن از 19 مفتول با قطر های برابر استفاده شده است. stainless steel 1X19 wire rope دارای تنسایل مقاومتی برابر 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد و انعطاف کمی بالاخص در قطر های بالاتر دارد. معادل همین ساختار  stainless steel 1X7 wire rope می باشد که بعنوان مغزی در بسیاری دیگر از ساختار های سیم بکسل استیل Stainless steel wire rope مانند ساختار 6X37 مورد استفاده قرار می گیرد و از یک استرند تولید شده و در سایز های بالا انعطاف چندانی نیز ندارد. stainless steel 1X7 wire rope ضد زنگ می باشد و بصورت ساده و همچنین روکش دار شده با پلی ونیل کلرید تحت نام PVC coated stainless steel 1X7 wire rope مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۳
علیرضا زاهدی

حلقه گرد فولادی Stainless steel round ring یکی از انواع اتصالات استنلس استیل می باشد که نه تنها همراه با سیم بکسل استیل Stainless steel wire rope بلکه در اتصالات اسلینگ زنجیری Stainless steel lifting chain نیز مورد استفاده قرار می گیرد. حلقه گرد فولادی Stainless steel round ring دارای قابلیت های لیفتینگ بالایی بوده و بصورت یکسره و بسته تولید شده و در دسته حلقه های فولادی یا stainless steel master link نیز دسته بندی می شود. اما تفاوت اصلی حلقه گرد فولادی Stainless steel round ring با حلقه فولادی پیچ دار که تحت نام انگلیسی quick link نیز خوانده می شود که دارای قابلیت باز شدن و اتصال از طریق باز و بسته ردن یک مهره بر روی stainless steel quick link را دارد میسر می شود. البته quick link «یز قابل دسته بندی در زیر مجموعه حلقه فولادی را دارد و در سایز هایی مختلف برای اتصال انواع سیم بکسل استیل Stainless steel wire rope و زنجیر بار مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۴۸
علیرضا زاهدی

سوکت های استنلس استیل Stainless steel terminal أسته پر کاربردی از اتصاالت استنلس استیل محسوب می شوند که در صنایع کاربری زیادی دارند. اغلب 3 شکل از سوکت های استنلس استیل Stainless steel terminal در صناع و در سازه های استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آنها بصورت اتصال دار مانند سوکت چنگالی Stainless steel swage fork terminal و چشمی دار بصورت stainless steel swage eye terminal تولید می شوند و گونه ای از سوکت های استنلس استیل Stainless steel terminal وجود دارد که بدون اتصال سری و بصورت پوششی عمل می کند و از آن که تحت نام انگلیسی Stainless steel handrails wire rope terminal نام برده می شود در اتصالات نرده های سیم بکسلی و پل های معلق و سازه هایی از این قبیل استفاده بسیاری می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۲۶
علیرضا زاهدی

یکی از عوامل بسیار موثر در طول عمر و معیار قیمت خرید بلبرینگ ها اتصال بر روی شافت هایی بدون لرزش و بدون انحراف زاویه ای می باشد. اما با توجه به ایکه بلبرینگ و رولبرینگ بر روی شافت های دوار با سرعت زاویه نسبتا بالایی نصب می شوند همواره در معرض گریز از مرکز، لرزش و ضربه که هر سه نیز از عوامل بسیار مخرب برای بلبرینگ ها و رولبرینگ ها محسوب می شوند قرار می گیرند. از این رو برند های تولید کننده بلبرینگ در طی زمان همواره بدنبال راهکاری برای جلوگیری از سایش و خوردگی و افزایش طول عمر اتصال بلبرینگ ها بوده اند و با بروز رسانی طراحی و نوآوری در دنیای بلبرینگ و رولبرینگ ها در جهت تقویت قوای مقابله بلبرینگ با این پدیده های مخرب بوده و موفق به مهار ایت تخریب ساچمه بلبرینگ و دیگر اجزا با طراحی های مدرن شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۷
علیرضا زاهدی

خرابی بلبرینگ انواع مختلفی دارد که در این مقاله می خواهیم به پوسته پوسته شدن بلبرینگ و روش های جلوگیری از پوسته پوسته شدن بلبرینگ بپردازیم.در واقع پوسته پوسته شدن بلبرینگ پدیده ای است که در آن حلقه داخلی بلبرینگ به علت فشار مکرر بار مقطعی توسط ساچمه بلبرینگ دچار حفره می شود.پوسته پوسته شدن بلبرینگ به معنی پایان عمر بلبرینگ می باشد.اکنون می خواهیم به برسی علت های پوسته پوسته شدن بلبرینگ بپردازیم.در برسی علت های ایجاد حفره در بلبرینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اشتباه در نصب بلبرینگ و کج شدن حلقه داخلی بلبرینگ
  2. کاهش لقی داخلی بلبرینگ هنگام چرخش بلبرینگ
  3. ایجاد خرابی مانند ترک و شکستگی در حلقه داخلی بلبرینگ
  4. صحیح نبودن شفت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۵
علیرضا زاهدی

شرکت SKF یکی از بزرگترین شرکت های تولید بلبرینگ در جهان به حساب می آید.این شرکت همواره یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه خدمات در صنایع مختلف بوده است.از جمله خدماتی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم نرم افزار جدید شرکت SKF با نام SKF SimPro Quick می باشد.در واقع این نرم افزار یک ابزار مناسب و کاربردی جهت راهنمای انتخاب بلبرینگ مناسب برای صنایع مختلف می باشد.نرم افزار انتخاب بلبرینگ یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن هایی می باشد که به بازار عرضه شده است.اپلیکیشن بلبرینگ شرکت نسب به سایر اپلیکیشن های بلبرینگ برتری های دارد که در ادامه می خواهیم به برسی آنها بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۱
علیرضا زاهدی

برای خرید بلبرینگ خود تنظیم ابتدا و قبل از هر چیز به برند آن توجه داشته باشید زیرا برند رابطه کاملا مستقیمی با کیفیت آن دارد. برندهای مطرح و معتبری از بلبرینگ خود تنظیم وجود دارند که کیفیت آنها بسیار زبانزد است و میتوانند نسبت به سایر برندها دوام و طول عمر چند برابری داشته باشند. خرید بلبرینگ خود تنظیم باید آگاهانه انجام شود زیرا هر گونه خرید غیر آگاهانه منجر میشود تا نتوانید قطعه با کیفیت را تهیه کنید. برای خرید بلبرینگ خود تنظیم FAG اگر تجربه خرید ندارید و یا آگاهی چندانی نسبت به بلبرینگ ندارید بهتر است تا ابتدا مشاوره و اطلاعاتی را از برند و مدل بلبرینگ کسب کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. شرکت بیرنیگ کالا از تیم پشتیبانی و فروش با تجربه و متخصصی برخوردار است که میتوانید برای خرید بلبرینگ خود تنظیم از کارشناسان این شرکت اطلاعات و مشاوره دریافت نمایید. انواع بلبرینگ FAG در شرکت بیرینگ کالا در برندهای معتبر و کیفیت بالا و استاندارد بفروش میرسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۵۹
علیرضا زاهدی

بلبرینگ KOYO شیار عمیق 6205 یکی از انواع پر کاربرد بلبرینگ به حساب می آید.در برسی مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق 6205 می توان به قطر داخلی 25 میلیمتر و قطر خارجی 52 میلیمتر و ارتفاع 15 میلیمتری بلبرینگ اشاره کرد.بلبرینگ شیار عمیق 6205 با وزن تقریبی 130 گرم در دسته بلبرینگ های سبک قرار می گیرد.بلبرینگ شیار عمیق 6205 در سه مدل بدون واشر ، همراه با واشر لاستیکی و همراه با واشر فلزی تولید می شود. قیمت بلبرینگ کویو KOYO أر سطح دیگر برند های تولید کننده بلبرینگ صنعتی معتبری چون TIMKEN قرار دارد. این دسته از بلبرینگ ها برای کاربری در سرعت های زاویه ای بالایی بکار گرفته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۵۶
علیرضا زاهدی