پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

۰

برند های معتبر رله و تایمر مشعل

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ

برند های معتبر رله و تایمر مشعل

به نقل از روزنامه صمت " در تمامی مشعل های صنعتی و خانگی از یک کنترل کننده برای خاموش، روشن یا تغییر وظعیت عملکرد مشعل استفاده می شود که به آن رله یا تایمر مشعل گفته می شود. در واقع در سری های بسیار قدیمی مشعل ها رله ها تنها در دو وضعیت ON-OFF عملک می کردند اما در کاربری های نوین به منظور افزایش ایمنی و کاهش اعمال شوک به اجزای سیستم حرارتی از جمله دیگ از رله ها با سه وضعیت OFF_LOW_HIGH استفاده می شود."

 

در تمامی مشعل های صنعتی و خانگی از یک کنترل کننده برای خاموش، روشن یا تغییر وظعیت عملکرد مشعل استفاده می شود که به آن رله یا تایمر مشعل گفته می شود. در واقع در سری های بسیار قدیمی مشعل ها رله ها تنها در دو وضعیت ON-OFF عملک می کردند اما در کاربری های نوین به منظور افزایش ایمنی و کاهش اعمال شوک به اجزای سیستم حرارتی از جمله دیگ از رله ها با سه وضعیت OFF_LOW_HIGH استفاده می شود. رله یا تایمر مشعل مانند یک سوئیچ سنسور عمل کرده و به تغییر وضعیت مشعل، خاموش کم یا زیاد شدن شعله آن بر حسب دمای سیال داخل دیگ می پردازد. از رله تایمر بر روی انواع مشعل ها و بویلر ها استفاده می شود.

 

خرید رله زیمنس آلمان

رله Relay یا تایمر مشعل در واقع یک کیت الکترومکانیکی می باشد که بعنوان یک بخش اصلی از یک آهنربای الکتریکی استفاده کرده که در ارتباط با اتصالات دیگری قرار دارد. در داخل بدنه مکعبی شکل رله تایمر که از جنس پلیمری تولید می شود از یک عدد تیغه فلزی با قابلیت مغناطیس شو استفاده می شود که به نام Armature در زبان انگلیسی شناخته شده و این تیغه تحت تاثیر میدان مغناطیسی آهنربای رله تایمر مشعله جابجا شده و با جابجایی خود به قطع و وصل شدن مدار رله و عملکرد آن می انجامد. این تیغه به یک بازگرداننده فنری شکل متصل می باشد که با قطع میدان مغناطیسی از طرف آهنربای الکتریکی تیغه را به موقعیت اولیه خود باز می گرداند.

رله تایمر برهما BRAHMA ایتالیا

رله تایمر ها هر چند دارای ساختمان بسیار ساده ای هستند اما از آنجایی که دقت در عملکرد آنها تاثیر به سزایی در امنیت دستگاه های گرمایشی از جمله دیگ های بخار و بویلر ها دارد انتخاب و بکارگیری برند های معتبر می تواند اولا در ایمنی و ثانیا در طول عمر مفید اجزای سیستم تاسیساتی تاثیر بسزایی داشته باشد. رله برهما ایتالیا قابلیت اتصال بر روی سیستم های اتوماتیک و سیستم های چند مشعلی را داشته و یکی از معتبر ترین برند های موجود در بازار محسوب می شود. وضعیت مشعل و عملکرد رله برهما BRAHAMA از طریق چراغ های ثابت و چشمک زن به رنگ سبز و قرمز بر روی بدنه مکعبی شکل این رله تایمر مشعل مشخص می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی