پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

آخرین مطالب

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

انواع قلاب

قلاب ها یکی از اتصالات مهم لیفتینگ محسوب می شوند. در واقع برای اتصال بار در جرثقیل های صنعتی، در تاور کرین ها و کاربری های دیگر یکی از مهمترین ابزار آلات اتصال قلاب ها می باشند. قلاب هم بعنوان اتصال اسلینگ سیم بکسلی و هم بعنوان اتصال اسلینگ زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد. شکل های مختلف و گرید های گوناگونی از قلاب های صنعتی را می توان در نظر داشت که هر یک برای سهولت اتصال دارای مشخصه های مختلفی هستند. برخی از قلاب ها دارای ضامن و برخی دیگر قلاب های بدون ضامن هستند. از انواع قلاب های صنعتی می توان به قلاب S ، قلاب گردان، قلاب دینام، قلاب دانه گیر زنجیر اشاره نمود. گرید های قلاب فولادی و قلاب استیل متفاوت و کاربری آنها نیز متغیر است.

قلاب استنلس استیل

یکی از متریال های کاربردی در تولید قلاب استنلس استیل می باشد. قلاب استنلس استیل از جمله اتصالات کاربردی سیم بکسل استیل و زنجیر استیل به شمار می رود. گرید 304 از قلاب استیل دارای درصد بالایی از کروم و نیکل در ساختار خود بوده که خواص ضد زنگ به این گرید از قلاب استیل می دهد. گرید 316 که در کل دارای کاربری گسترده تری است دارای خواص مناسب تری از نظر شیمیایی و در برخورد با خورنده های صنعتی دارد. در داخل این ساختار از قلاب استیل 316 حتی از فلز مولیبدنیوم نیز به اندازه ای محدود استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۷
علیرضا زاهدی

رولبرینگ بشکه ای SKF

کاربری رولبرینگ بشکه ای در کل نو می باشد بدین معنا که این طراحی از رولبرینگ و بلبرینگ جدید تر از دیگر طراحی های موجود در بازار محسوب می شود. با این وجود قابلیت های بسیار بالا و مناسبی که رولبرینگ های بشکه ای در مقایسه با انواع بلبرینگ و رولبرینگ دارند کاربر آنها را در صنایع دو چندان می کند. امروزه در بسیاری از کاربری ها برای جایگزینی بلبرینگ ها که در آنها تمرکز تنش بالایی در تماس ساچمه اتفاق می افتد و همچنین رولبرینگ ها که دارای اصطکاک بالایی هستند از انواع و سایز های مختلف رولبرین بشکه ای استفاده می شود. برند SKF یکی از تولید کنندگان بنام رولبرینگ بشکه ای محسوب می شود.

 

بلبرینگ SKF

اگر در زمینه های صنعتی و ماشین آلات فعالیت می کنید حتما با برند بلبرینگ SKF آشنایی کاملی دارید. این برند بلبرینگ یک برند اروپایی می باشد که بر روی بسیاری ماشین آلات تولیدی اتحادیه اروپا نیز نصب شده استو برند بلبرینگ SKF در سایز های متوسط دارای بیشترین میزان کاربری است اما در حقیقت در تمام سایز ها بالاخص سایز های بزرگ مانند بلبرینگ های معدنی نیز تولید می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۶:۴۲
علیرضا زاهدی