پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

موتور های دیزلی که با گازوئیل کار می کنند بخش عمده ای عملکرد ماشین آلات سنگین را در سطح دنیا بر عهده دارند از انواع موتور های دیزل ماشین آلات راهسازی و معدنی، موتور های دیزل تراک ها و کامیون ها، اتوبوس ها، لیفتراک ها و جرثقیل ها را شامل می شود. اغلب ماشین آلات کشاورزی نیز از موتور های دیزلی استفاده می کنند. فیلتر های صنعتی متعددی بر روی موتور های دیزلی مورد استفاده قرار می گیرند که مهمترین آنها فیلتر های گازوئیل و یا فیلتر سپراتور آب می باشد که برای جداسازی ذرات و قطرات آب در داخل گازوئیل بکار گرفته می شود. بطور کلی سوخت دیزل یا گازوئیل جزو آلوده ترین نوع سوخت می باشد که استفاده از برند های معتبر فیلتر گازوئیل یا سپراتور به افزایش طول عمر ماشین آلات کمک شایانی می کند.

فیلتر سپراتور یا فیلتر آبگیر گازوئیل

فیلتر سپراتور Separator filter در واقع نوعی فیلتر گازوئیل می باشد که با قابلیت هایی فراتر از نمونه های سنتی فیلتر گازوئیل طراحی شده است. فیلتر سپراتور که بر روی موتور های دیزلی مانند موتور های دویتس DEUTZ و موتور های دیزلی کامنز CUMMINS اتصال پیدا می کند بر خلاف نمونه های قدیمی از فیلتر گازوئیل که صرفا برای جذب و حذف ذرات معلق جامد از جریان گازوئیل طراحی شده بودند، قابلیت جذب ذرات آب معلق را نیز از داخل سوخت گازوئیل که یکی از آلوده ترین نوع سوخت ها در ماشین آلات صنعتی است را دارند. طراحی فیلتر سپراتور آب از گازوئیل بگونه ای است که دارای یک مخزن برای جمع آوری ذرات آب جذب شده همراه با یک شیر کنترل می باشد که قابلیت تخلیه آب ذخیره شده توسط فیلتر سپراتور را فراهم می آورد. جذب ذرات آب معلق در سوخت گازوئیل توسط فیلتر سپراتور آب از گازوئیل سبب می شود فرایند احتراق در موتور های دیزلی با دمای بالاتر، بطور کاملتر و با راندمان مناسب تری انجام شده و آسیب کمتری نیز به اجزای موتور دیزل وارد آید. از معتبر ترین برند های تولید کننده فیلتر سپراتور در دنیا می توان به برند فلیتگارد Fleetguard, دونالدسون Donaldson، مان Mann و بالدوین اشاره نمود.