پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ب.ظ

۰

مقررات و تست های مربوط به سیم های فولادی

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ب.ظ


مطابق با مواد "مقررات انطباق با استانداردهای 89/392 / CEE ، 91/368 / CEE ، 93/44 / CEE و 93/68 / CEE" در مورد مطابقت با استانداردهای کشورهای عضو EEC نسبت به ماشین آلات ، SIRTEF یک گواهی انطباق صادر می کند که تمام مباحثی را که توسط استانداردهای هماهنگ پردازش شده اند گزارش می کند.

تمام سیم بکسل ها ، اگر بخشی از بسیاری از آستین ها نباشند ، باید دارای یک صفحه یا یک حلقه ثابت باشند که حداقل منابع تولید و گواهی انطباق را نشان دهد.

سرتف همچنین قادر به انجام آزمایش عملکرد / شکستن برای هر نوع سیم بکسل است.

تست نیمکت 150 تنی ، که توسط م Instituteسسه پلی تکنیک میلان و توسط اداره حمل و نقل ایتالیا تصویب شده است ، برای انجام آزمایشات از هر نوع ، از جمله پیش تنش روی سیم بکسل ها و آزمایشات مقاومت در هر نوع ترمینال ، با توجه ویژه ساخته شده است برای سیم های فولادی. دستگاه مورد استفاده برای آزمایش کابلهای میکرو و سیم های تک سیم که سیم بکسل هایی با قطر بیش از 42 میلی متر تشکیل می دهند نیز توسط م Instituteسسه پلی تکنیک میلان تصویب شده است. همراه با ابزار Keller و Bohacek ، اتمام واضح تست تست برای آزمایش سیم بکسل های فولادی است. علاوه بر این ، Sirtef مجهز به تمام ابزار اندازه گیری است که برای تضمین کنترل موثر بعدی محصولات به بازار مورد نیاز است.
تمام آزمایشات غیر مخرب در مورد لوازم جانبی فولاد آلیاژی در آزمایشگاه Sirtef انجام می شود ، که توسط بزرگترین ثبت جهانی شناخته شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی