پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۴۷ ب.ظ

۰

فاکتور های کیفی در تولید فیلتر هیدرولیک

شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۴۷ ب.ظ

فاکتور های کیفی در تولید فیلتر هیدرولیک

بر خلاف بسیاری از سیستم ها مانند موتور های احتراق داخلی که دائما از طریق سوپاپ های سوخت و هوا تغذیه می شوند، سیستم های هیدرولیکی اغلب دارای شیر های ورودی نبوده و آلاینده های آنها از بیرون وارد نمی شوند. از این روست که اغلب آلاینده های روغن هیدرولیک از جنس پلیسه های فلزی و یا پلیمری جدا شده از بدنه اجزای سیستم هیدرولیک هستند. با توجه به فشار بالای جریان هیدرولیک فاکتور های کیفی مد نظر تولید کننده فیلتر هیدرولیک اغلب فاکتور هایی برای حفظ ساختمان فیلتر در تماس با جریان پر فشار سیال می باشد. البته با توجه به این نکته که به منظور ایجاد حداکثری آب بندی در سیستم های هیدرولیک اجزای این سیستم ها با تلرانس ابعادی حداقلی و دقت بسیار بالایی تولید می شوند قابلیت جذب فیلتر هیدرولیک نیز از دیگر فاکتور های مهم کیفی در تولید این فیلتر محسوب می شود. عدم جذب آلاینده ها توسط فیلتر هیدرولیک سبب ایجاد سایش بر روی اجزای هیدرولیک که دارای قیمت بسیار بالایی هستند می شود که این امر به سرعت ایجاد نشتی را به همراه خواهد داشت.

از فاکتور های کیفی دیگر مد نظر تولید کنندگان فیلتر هیدرولیک عدم واکنش پذیری سطح فلز با روغن هیدرولیک است. از آنجایی که در اغلب کاربری ها برای جلوگیری از فروپاشی ساختاری از مش های ریز فلزی در تولید فیلتر هیدرولیک استفاده می شود اغلب از ترکیبات فلزی استنلس استیل در تولید این مش ها استفاده می شود تا مقاومت بالایی در واکنش پذیری شیمیایی با روغن هیدرولیک داشته باشد. تولید کننده فیلتر صنعتی همواره می بایست واکنش پذیری اجزای مختلف فیلتر در تماس با سیال را مد نظر داشته باشد.

 

تولید فیلتر هیدرولیک

فیلتر های هیدرولیکی با مش فلزی دارای یدنه کاملا فلزی هستند که بصورت مش با منافد بسیار ریزی تولید می شوند. این سری از فیلتر های هیدرولیک دارای حداکثر مقاومت در برابر دما و فشار بوده و در سیستم های پر فشار هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این سری از فیلتر های صنعتی بر حسب دبی جریان روغن هیدرولیک در ابعاد مختلفی تولیددمی شوند و سایز مش های سطحی آنها نیز بر حسب دقت و حساسیت سیستم های هیدرولیکی متغیر می باشد. گوهران فیلتر تولید کننده فیلتر صنعتی کارتریجی در سایز های مختلف و بصورت کارتریج فلزی و کاغذ سلولزی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی