پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

۱

جوشکاری آلومینیوم با روش MIG

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ


در جوشکاری قطعات آلومینیومی به روش جوشکاری CO2 با گاز دی اکسید کربن از سیم جوش آلومینیوم که اغلب بصورت کلاف با خلوص بسیار بالایی عرضه می شود استفاده می شود. سیم جوش آلومینیوم در قطر های بالاتر از 0.8 میلیمتر مورد استفاده قرار گرفته و در جوشکاری MIG, MAG و حتی بعنوان فیلر جوش آلومینیوم نیز می توان از آن استفاده نمود. این روش از جوشکاری با گاز دی اکسید کربن نیاز به دقت و مهارت بالایی داشته و در نهایت یک جوش یکپارچه با کیفیت مناسب و بدون سرباره و نیاز به نظافت کاری سطحی را بر خلاف جوشکاری با الکترود پدید می آورد. قابلیت های سیم جوش آلومینیوم در کشش سطحی سطح پیش روی استخر مذاب را در درزهای قطعات آلومینیومی افزایش داده و این امر به افزایش قابلیت های قطعه نهایی در برابر تنش های اعمال شده می افزاید. قابلیت جوشکاری به روش حرارتی با دی اکسید کربن و سیم جوش آلومینیوم هم توسط ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که از طریق یک رولر سیم جوش را از روی کلاف باز کرده و به داخل نازک هدایت می کنند وجود دارد. سیم جوش آلومینیوم در سایز های 0.8، 1 و 1.2 میلیمتر دارای بیشترین میزان کاربری در اتصالات جوش آلومینیوم می باشد. بازرگانی جوش و برش آریا عرضه کننده انواع سیم، فیلر و الکترود های جوشکاری در ایران می باشد.

منبع

 


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۵
علیرضا زاهدی

جوشکاری آلومینیوم

نظرات  (۱)

سلام و عرض احترام.

با سیونت ؛ داشتن درآمد پایدار و حرفه ای را بدون سرمایه اولیه تجربه کنید.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و فروش فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

در سیونت تمامی امکانات و قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار فایل به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار گرفته و صرفا به ازای هر فروش موفق ، از شما کارمزد کسر خواهد شد.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی