پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴ ب.ظ

۰

تسمه نوار نقاله چیست؟

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۴ ب.ظ

تسمه نوار نقاله که از آن بر روی نقاله های صنعتی برای جابجایی و یا انتقال بار در نقطه ای هم سطح و یا اغلب بصوئرت عاج دار در نقطه ای با اختلاف سطح استفاده می شود بر حسب نوع و شکل نقاله و بر حسب نوع موادی که جابجا می کند دارای انواع و متریال های گوناگونی است. تسمه نوار نقاله های لاستیکی که بیشترین میزان کاربری را در صنایع دارند خود در سه دسته مختلف قابل دسته بندی هستند که به ترتیب زیر می باشد.

 

  • تسمه نوار نقاله لاستیکی NQ که در واقع مخفف Normal Quality می باشد یعنی با کیفیت نرمال که برای کاربری های عمومی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تسمه نوار نقاله MOR که مخفف Moderate Oil and Fat Resistance می باشد و شامل تسمه نوار نقاله هایی است که در برابر روغن و چربی مقاومت بالایی دارند.
  • تسمه نوار نقاله سفید LUCON که دارای کاربری عمده در صنایع غذایی بوده دارای کیفیت آنتی استاتیک و مقاوم در برابر چربی ها می باشند و می توانند در تماس با مواد غذایی نیز قرار گیرند.

 

منبع مقاله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی