پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

۰

سیم بکسل ها دارای تنوع بسیار بالایی از فاکتور های مکانیکی و شیمیایی گرفته تا برند تولید کننده دارند. برند تولید کننده سیم بکسل شاید تنها یک نام تجاری باشد اما معمولا برند های معتبر تولید کننده دارای محصولاتی با استاندارد های دقیق تر و کیفیت مناسب تر هستند و از این رو در بازار نام برند تولید کننده سیم بکسل معادل و معرف کیفیت آن است. تکنولوژی برند های مختلف تولید کننده سیم بکسل و کیفیت متریال و ترکیباتی که در تولید خود بکار می گیرند با توجه به استاندارد های صنایع مختلف که برای کشور های مختلفی تعری می شود متفاوت است. نوع مغزی، کیفیت فولاد، تنسایل مقاومتی فولاد، سختی سطحی فولاد ، نوع و ضخامت آبکاری سطحی و حتی کیفیت و نوع بسته بندی سیم بکسل ها نیز تابع برند تولید کننده آنها می باشد. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی کارخانجات تولید کننده سیم بکسل در دنیا به سبب تنوع بسیار و کاربرد گسترده این قطعه صنعتی در تمامی صنایع سنگین وجود دارند بگونه ای که برخی شهر های صنعتی تنها در چین به تولید این محصول مبادرت دارند. در زیر به برخی از برند های تولید کننده سیم بکسل می پردازیم.

 

برند های سیم بکسل فولادی

بر حسب نوع و کاربری صنعتی سیم بکسل ها با ساختار های مختلف و در سایز های مختلفی تولید می شوند برخی از برند ها در تولید نوع خاصی از سیم بکسل در دنیا شناخته شده هستند که متناسب با کاربری صنعتی خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. سیم بکسل گوستاولف آلمان که تخصص اصلی این شرکت در تولید سیم بکسل های آسانسوری می باشد که اغلب با مغزی کنفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان که با یک نوار سبز رنگ بر روی استرند بیرونی شناخته می شود دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده در سایز های 8 الی 13 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سیم بکسل کیس وایر کره که در واقع بزرگترین کارخانه صنایع فولاد در کره جنوبی محسوب می شود و تولیدات بسیار انبوهی با مصرف جهانی دارد. انواع سیم بکسل نتاب تاور کرین، سیم بکسل های لیفتینگ 6 رشته، سیم بکسل حفاری و جرثقیل با این برند در دنیا بکار گرفته می شوند.
  3. سیم بکسل یوشا مارتین که محصول مشترک هند و انگلستان است. تولیدات این برند اغلب در سایز های بالا تا 80 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرند. سیم بکسل یوشاوارتین با ساختار ها و بافت های ترکیبی مانند وارینگتون سیل نیز تولید می شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی