پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ

۰

لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی هیوندا Hyundai

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ

اغلب برند های معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی قطعات و لوازم یدکی را نیز بصورت قطعات اصلی یا OE بصورت خدمات پس از فروش عرضه می کنند. البته اغلب تولید کنندگان خود برند هایی هستند که به اسمبل کردن قطعات یدکی راهسازی تولید شده توسط برند های معتبر دیگر مباردت دارند. از معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های جهانی تولید کننده ماشین آلات راهسازی و لوازم برند ژاپنی کوماتسو می باشد که بالاخص در زمینه تولید بیل مکانیکی دارای بالاترین میزان فروش در سطح جهان می باشد. قابلیت بسیار بالا، طول عمر قطعات و دسترسی بالا به انواع قطعات و لوازم یدکی این ماشین آلات سبب فروش بسیار بالای انواع بیل مکانیکی کوماتسو PC200, PC220, PC300, PC400, PC600 و دیگر ماشین آلات این برند شده است. ماشین آلات راهسازی با برند های اروپایی مانند ولوو نیز در ایران به وفور یافت می شوند.

 

آشنایی با بیل مکانیکی هیوندا مدل R220LC-9S
بیل مکانیکی هیوندا مدل R220LC-9S  از نوع بیل های چرخ زنجیری هیوندا است که در ایران از دستگاه های محبوب و پر فروش محسوب می شود.این مدل از بیل مکانیکی هیوندا مجهز به سیستم استاندارد لوله کشی می باشد جهت نصب چکش.نوع موتور این دستگاه HYUNDAI می باشد.بعداز سال 2016 موتور آن به موتور هیوندا - کامینز تغییر یافت.
وزن کاری دستگاه 21900 کیلوگرم بوده است .قدرت دستگاه 150 اسب بخار و موتور آن 6 سیلندر می باشد.حجم مخزن سوخت بیل مکانیکی هیوندا 400 لیتر بوده و حجم مخزن هیدرولیک آن 160 لیتر است.حجم کل سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی هیوندا 275 لیتر می باشد. حجم رادیاتور بیل مکانیکی هیوندا 35 لیتر می باشد.حجم مخزن روغن بیل مکانیکی هیوندا 24 لیتر می باشد.
ابعاد بیل مکانیکی هیوندا : طول : 9530 میلی متر عرض : 2990 میلی متر ارتفاع : 2920 میلی متر 

از قسمت های مهم در مشخصات بیل مکانیکی هیوندا می توان به ابعاد و قابلیت های سیستم بوم و باکت آن اشاره کرد که به شرح زیر می باشد:
طول بوم بیل مکانیکی هیوندا : 5680 میلی متر 
طول بازو بیل مکانیکی هیوندا : 2920 میلی متر
حداکثر دسترسی افقی بیل مکانیکی هیوندا : 9980 میلی متر 
حداکثر عمق حفاری بیل مکانیکی هیوندا : 6730 میلی متر
حداکثر ارتفاع حفاری بیل مکانیکی هیوندا : 960 میلی متر
حداکثر ارتفاع تخلیه بیل مکانیکی هیوندا : 6780 میلی متر

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی