پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

۰

معرفی سیم بکسل روکش دار با روکش پلاستیکی PVC

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

معرفی عمومی سیم بکسل روکش دار

همانطور که از نام آن پیداست ، طنابهای سیم دار روکش دار به سیم بکسل روکش دار ضد زنگ یا گالوانیزه با قطر کم اشاره دارند که با طیف وسیعی از پوششها از جمله PVC ، پلی پروپیلن و نایلون پوشانده شده اند. در صورت درخواست شما ، پوشش های خاصی مانند وینیل ، یورتان و پلی استر نیز موجود است. این پوشش ها به طور موثری از طناب های سیم داخلی در برابر خوردگی محافظت می کنند و همچنین باعث کاهش پارگی و سایش طناب و سایر اجزای تقلب می شوند.

از سیم بکسل روکش شده با ساختار مقاوم و مقاومت در برابر شکستگی بالا ، به عنوان خطوط شستشو ، سیم کشتارگاه ، کابلهای امنیتی کامپیوتر ، کابلهای قفل و طنابهای سد کننده و غیره استفاده می شود.

به طور مرتب از این پوشش ها برای پوشش سیم بکسل ضد زنگ یا سیم گالوانیزه 7 × 7 ، 1 × 12 و 7 × 19 استفاده می شود ، همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است. به عنوان درخواست شما ، سیم بکسل روکش دار با اندازه های دیگر طناب های داخلی نیز می توانند تهیه شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی