پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ب.ظ

۰

قیمت تسمه حمل بار

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ب.ظ

قیمت تسمه حمل بار به عوامل بیار گوناگونی بستگی دارد بگونه ای که دو تسمه حمل بار با طول برابر می توانند دارای اختلاف قیمت بسیار بالایی باشند. برخی از فاکتور ها بصورت مستقیم و برخی دیگر بصورت غیر مستقیم بر قیمت تسمه حمل بار تاثیر می گذارند. در زیر برخی از عوامل موثر بر قیمت تسمه حمل بار را بررسی می کنیم.

  1. متراژ تسمه حمل بار یکی از عوامل موثر بر میزان متریال بکار گرفته شده در تولید این قطعه صنعتی بوده و بصورت مستقیم بر روی قیمت آن تاثیر دارد.
  2. ضخامت و عرض تسمه حمل بار که نه تنها از فاکتور های اصلی بر تنسایل مقاومت کششی آن محسوب می شود بلکه تاثیر مستقیم بر قیمت تسمه حمل بار دارد.
  3. برند تولید کننده که در واقع عاملی در بررسی کیفیت انواع تسمه گرد، تسمه تخت، تسمه جغجغه نیز می باشد بصورت مستقیم بر قیمت تسمه حمل بار تاثیر می گذارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی