پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

پیچ و مهره آژاکس

تولید کننده انواع پیچ و مهره شش گوش ، آلن و استادبولت

اطلاعات تخصصی در دنیای صنایع پیچ و مهره بررسی عملکرد پیچ و مهره های استاندارد در دستگاه های مختلف و مقایسه در جهت ارتقای دانش مهندسین

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۸ ب.ظ

۰

مبنای خرید و فروش بلبرینگ

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۸ ب.ظ

جهت حرید و فروش بلبرینگ ها نیاز به اطلاعات کاملی از مشخصات فنی آنها می باشد. اما با توجه به اینکه در بازار بسیاری از اطلاعات فنی حذف می شوند و بسیاری از استاندارد های تولید بلبرینگ ها استاندارد های مشخصی را رعایت می کنند یک سری از فاکتور های اصلی برای بلبرینگ ها تعریف می شود که بصورت یکسان در ماشین آلات صنعتی اهمیت پیدا می کند. این در حالی است که دقت تولید، درجه لقی و استاندارد های تولید بلبرینگ های بکار گرفته شده در برخی صنایع حساس تر مانند صنایع نظامی دارای درجه دقت بالاتری می باشند. جهت خرید و فروش بلبرینگ اغلب فاکتور های زیر در نظر گرفته می شود.

  1. نوع بار وارد بر بلبرینگ ها که می تواند شعاعی، محوری و یا ترکیبی از این دو نوع بار باشد. انتخاب نوع بلبرینگ نیز بر حسب همین نوع بار صورت می پذیرد.
  2. سایز و ابعاد داخلی متصل به شافت و ابعاد بیروی بلبرینگ و البته ضخامت که بر حسب نوع طراحی شافت و محفظه بلبرینگ صورت می پذیرد.
  3. نوع روانکاری بلبرینگ که می تواند با روغن و یا گریس صورت پذیرفته باشد.
  4. برند تولید کننده بلبرینگ که می تواند بسیار گسترده بوده و برحسب بروشور تولید کننده ماشیم مشخص شده باشد.

بر حسب نوع نیاز گاهی بجای بلبرینگ بصورت تک از یاتاقان بلبرینگ ها و یا یاتاقان ها نیز می توان استفاده نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی